.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چشم اميد وزير راه به خدا براي اعتبار پروژه ها!
چشم اميد وزير راه به خدا براي اعتبار پروژه ها!

وزير راه و ترابري ارسال نامه به معاون اول رييس جمهوري مبني بر درخواست جلوگيري از كلنگ‌زني‌ پروژه‌هاي عمراني به دليل كمبود بودجه را رد و تصريح كرد: خودم چنين نامه‌اي را نديده‌ام؛ ما دلمان به خداست و خداوند اعتبار اين پروژه‌ها را مي‌رساند.
به گزارش شمال نيوز، حميد بهبهاني در بازديد از هفدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با حضور در غرفه ايسنا، درباره‌ي افزايش30 درصدي قيمت بليت هواپيما و توقع‌هاي مسافران پس از اين افزايش اظهار كرد: 10 سال است كه قيمت بليت هواپيما افزايشي نداشته، مسافران بايد توقع داشته باشند كه هواپيماهايمان حداقل بتوانند راه بروند.
وي اظهار كرد: نمي‌گويم با افزايش 30 درصدي، هواپيماي نو بخرند اما حداقل بتوانند هزينه‌ي خلبان، خدمه، سوخت و پاركينگ فرودگاهي را تامين كنند.
بهبهاني در پاسخ به اينكه به گفته شما «با هواپيماهاي نامطمئن سفر كنيم بهتر است يا افزايش قيمت داشته باشيم؟» اظهار كرد: بازار بايد تعيين‌كننده نرخ بليت هواپيما باشد و براساس عرضه و تقاضا قيمت بليت ميان خريدار و فروشنده توافق شود. اگر نرخ بليت گران باشد خريدار جلو نمي‌آيد و اگر قيمت ارزان باشد به اين شيوه از حمل و نقل هجوم مي‌آورند، لذا بايد يك نقطه‌ي سربه‌سر در اين راستا وجود داشته باشد.
وزير راه و ترابري در پاسخ به اينكه آيا با اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها قيمت بليت هواپيما مجددا افزايش مي‌يابد؟ گفت: اين قيمت مبني بر سوخت ارزان است و قطعا متناسب با قيمت سوخت خواهد بود.
بهبهاني در پاسخ به مشكل آزادراه تهران ـ پرديس و زمان بازگشايي اين آزادراه خاطرنشان كرد: گره اين پروژه باز شده است قطعه زميني كه براي ساخت اين آزادراه دست ارتش بوده و مجوز داده‌اند كه پايه‌هاي پل ورودي و خروجي آزادراه را بسازيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.